Βοτανοθεραπεία

Αλλεργίες & Αντιισταμινικά τρόφιμα

20 ΚΟΡΥΦΑΙΑ αντιισταμινικά τρόφιμα που βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής

Αντιισταμινικά τρόφιμα

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για την καταπολέμηση της δυσανεξίας στην ισταμίνη και για τη μείωση της φλεγμονής στο σώμα είναι η κατανάλωση αντιισταμινικών τροφών. Τα τρόφιμα για την καταπολέμηση της φλεγμονής μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση πολλών συμπτωμάτων της δυσανεξίας στην ισταμίνη και να βοηθήσουν το σώμα να καταπολεμήσει οποιαδήποτε φλεγμονή.

Τι είναι η ισταμίνη;

Η ισταμίνη είναι μια χημική ουσία που εμπλέκεται στο ανοσοποιητικό σύστημα, στο κεντρικό νευρικό σύστημα και χρησιμοποιείται επίσης για σωστή πέψη. Ως νευροδιαβιβαστής, στέλνει σημαντικά μηνύματα από τον οργανισμό στον εγκέφαλο.

 

Ο ρόλος της ισταμίνης στο σώμα είναι να προκαλέσει άμεση φλεγμονώδη ανταπόκριση για να χρησιμεύσει ως κόκκινη σημαία στο ανοσοποιητικό σας σύστημα, ειδοποιώντας το σώμα για τους πιθανούς επιτιθέμενους. Μια αντίδραση ισταμίνης προκαλεί πρήξιμο ή διαστολή των αιμοφόρων αγγείων έτσι ώστε τα λευκά αιμοσφαίρια να μπορούν να βρουν γρήγορα και να επιτεθούν στην λοίμωξη ή το πρόβλημα.

Η συσσώρευση ισταμίνης είναι αυτό που προκαλεί συμπτώματα πονοκεφάλου, κνησμού ή αίσθημα καύσου. Αυτό είναι ένα φυσικό μέρος της ανοσολογικής άμυνας του σώματος, αλλά αν η ισταμίνη δεν διασπαστεί σωστά, τότε συμβαίνει η δυσανεξία στην ισταμίνη.

Επειδή η ισταμίνη ταξιδεύει μέσω της κυκλοφορίας του αίματος, η ισταμίνη μπορεί να επηρεάσει το έντερο, το δέρμα, τον εγκέφαλο, τους πνεύμονες και ολόκληρο το καρδιαγγειακό σύστημα, συμβάλλοντας σε ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων που δυσκολεύουν τη διάγνωση. Μερικά προβλήματα μπορεί να περιλαμβάνουν πονοκεφάλους / ημικρανίες, κνίδωση, ίλιγγο ή ζάλη, υπέρταση, οίδημα ιστών, ρινική συμφόρηση και πολλές άλλες δυσλειτουργίες.

Πώς οι πηγές των αντιισταμινικών τροφίμων βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής;

Όταν το σώμα αισθάνεται ότι είναι υπό επίθεση, απελευθερώνει ισταμίνη ως μέρος της ανοσολογικής άμυνας του σώματος. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, εάν η ισταμίνη δεν διασπάται σωστά ή υπάρχουν πάρα πολλά ιστιοκύτταρα, τα κύτταρα που απελευθερώνουν ισταμίνη ή ιστιοκύτταρα απελευθερώνονται πάρα πολύ, εμφανίζεται δυσανεξία στην ισταμίνη και το σώμα μπορεί να αντιδράσει με φλεγμονή. Ο καλύτερος τρόπος για την καταπολέμηση της φλεγμονής που προκαλείται από τη δυσανεξία στην ισταμίνη είναι η κατανάλωση αντιισταμινικών τροφών.

Ακριβώς όπως και τα αντιισταμινικά, τα τρόφιμα που καταπολεμούν τη φλεγμονή μπλοκάρουν την ισταμινική δραστηριότητα και βοηθούν στη διακοπή της αλλεργικής αντίδρασης, επιβραδύνοντας την παραγωγή ισταμίνης. Όταν λαμβάνονται τα σωστά τρόφιμα, οι συγκεκριμένες αντιισταμινικές ιδιότητες στην τροφική εργασία ως φυσικό αντιισταμινικό και τίθενται στη δουλειά για την καταπολέμηση της φλεγμονής, μειώνοντας έτσι τα συμπτώματα που σχετίζονται με την ανταπόκριση.

Για μερικούς, μπορεί να είναι ένα ξέσπασμα εκζέματος, ενώ άλλοι μπορεί να εμφανίσουν πόνο στο στήθος και καρδιά αγωνιστικής. Όλες αυτές οι καταστάσεις μπορούν να αναχθούν στην φλεγμονή που προκαλείται από υψηλά επίπεδα ισταμίνης στο σώμα.

Τα τρόφιμα που περιέχουν υψηλά επίπεδα κερσετίνης, που είναι ένα αντιοξειδωτικό που απαντάται φυσικά σε προϊόντα, είναι γνωστό ότι μειώνουν τη φλεγμονώδη απόκριση που προκαλείται από τις ισταμίνες. Η βιταμίνη C είναι επίσης ένα άλλο φυσικό αντιισταμινικό που υπάρχει σε πολλά φρούτα και λαχανικά. Όταν εξετάζετε τι κάνουν τα αντιισταμινικά, απλά, εμποδίζουν την προσκόλληση ισταμινών στα κύτταρα σας και εμποδίζουν τα συμπτώματα.

20 αντιισταμινικά τρόφιμα για την καταπολέμηση της φλεγμονήςΑντιισταμινικά τρόφιμα

1. Μήλα

Πλούσιο σε quercetin που μειώνει την ισταμίνη, αυτός ο καρπός μπορεί να σταματήσει την ανάπτυξη αλλεργιών που θα είχαν τελικά οδηγήσει σε φλεγμονή στο σώμα.

2. Θυμάρι

Αυτό το βότανο έχει αποδειχθεί ότι αναστέλλει την αναφυλαξία, μια αντίδραση ισταμίνης στο σώμα, καθώς και εμφανίζει αντιφλεγμονώδεις και αντιβακτηριακές ιδιότητες.

3. Νεροτσουλήθρα

Θεωρούμενο ως ένα από τα πιο πυκνά φυτά με θρεπτικά συστατικά, το νεροκάρδαμο απεδείχθη σε μία μελέτη για την αναστολή του 60% όλων των ισταμινών που απελευθερώθηκαν από τα μαστοκύτταρα.

4. Κρεμμύδια

Απίστευτα θρεπτικό και σημαντικό προβιοτικό, τα κρεμμύδια έχουν αποδειχθεί ότι απελευθερώνουν και σταθεροποιούν τα μαστοκύτταρα και ακόμα χαμηλότερα επίπεδα ισταμίνης στο πλάσμα του αίματος.

5. Μαϊντανός

Αυτή η λαχταριστή γαρνιτούρα τροφίμων μπορεί να αποκαταστήσει βλάβη στην βλεννογόνο επένδυση του στομάχου, είναι αντιφλεγμονώδης και μπορεί να επιδιορθώσει τη βλάβη του ήπατος. Αποτρέπει επίσης την απελευθέρωση ισταμίνης όταν το σώμα αισθάνεται κάτω από μια ισταμίνη.

6. Μπρόκολα

Μια καλή πηγή βιταμίνης C, το μπρόκολο είναι ένα εύκολο να βρείτε αντιισταμινικό και είναι μια τέλεια λύση για τη θεραπεία της βουλωμένης μύτης και άλλων συμπτωμάτων αλλεργιών που προκαλούνται από φλεγμονή.

Είναι μια πραγματική σούπερ τροφή και είναι μια ιδιαίτερα πλούσια πηγή φλαβονοειδούς καμπεφερόλης, και γι 'αυτό είναι τόσο ισχυρός αντιφλεγμονώδης.

7. Ροδάκινα

Αυτό το γλυκό, ζουμερό καρπό έχει αποδειχθεί ότι αναστέλλει τα μαστοκύτταρα που προέρχονται από αλλεργική φλεγμονή. Η παύση της απόκρισης ισταμίνης στα κύτταρα είναι η πρώτη γραμμή άμυνας στη διακοπή της φλεγμονής στο σώμα.

8. Μαύρο πίτουρο ρυζιού

Πιστεύεται ότι έχουν πολλά αξιοσημείωτα οφέλη για την υγεία, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι μια διατροφή 10% μαύρου ρυζιού μείωσε τη φλεγμονή και ανέστειλε την απελευθέρωση ισταμίνης από μαστοκύτταρα κατά περίπου 32% σε μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of Agricultural and Food Chemistry. 1 )

9. Mung Bean Sprout

Μελέτες έχουν δείξει ότι αυτά τα μικρά βλαστάρια παρέχουν σημαντική προστασία και πάλι αποκοκκίωση των ιστιοκυττάρων και απελευθέρωση ισταμίνης λόγω της υψηλής περιεκτικότητας σε φλαβονοειδή.

10. Turmeric

Ένα ισχυρό μπαχαρικό που αναστέλλει την ανταπόκριση της αναφυλακτικής σοκ ισταμίνης, αποτρέπει την απελευθέρωση ισταμίνης και σταθεροποιεί τα μαστοκύτταρα. Είναι γνωστό ως αντιφλεγμονώδες και αντικαρκινικό άρωμα θαύματος.

11. Μάραθο

Αυτό το φυσικό αντιισταμινικό για τις αλλεργίες είναι επίσης αντιφλεγμονώδες και λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό. Είναι ένας μαχητής σε όλη τη γύρω περιοχή διατηρώντας ένα σώμα υγιές και απαλλαγμένο από υπερβολική αντίδραση ισταμίνης.

12. Ψάρια

Τα ψάρια είναι ένα εξαιρετικό φαγητό για την καταπολέμηση της φλεγμονής. Τούτου λεχθέντος, πρέπει να είναι φρέσκο.

Τα ψάρια περιέχουν υψηλές ποσότητες ισταμίνης, εκτός και αν έχουν πρόσφατα αλιευθεί επειδή είναι φυσικά υψηλότερες στο αμινοξύ ιστιδίνη, το οποίο τα βακτηρίδια μπορούν να μετατραπούν σε ισταμίνη.

13. Ρόδι

Αυτά τα βαθιά κόκκινα φρούτα περιέχουν πολυφαινόλες που είναι υψηλότερες στα αντιοξειδωτικά από πολλά άλλα τρόφιμα. Οι μελέτες δείχνουν ότι τα ρόδια λειτουργούν ως σταθεροποιητές των ιστιοκυττάρων και μειώνουν τη φλεγμονή.

14. Τζίντζερ

Αυτή η νόστιμη ρίζα έχει την ικανότητα να μειώνει ουσιαστικά τη φλεγμονή και να αναστέλλει τις αλλεργικές αντιδράσεις. Μελέτες δείχνουν ότι το τζίντζερ λειτουργεί επίσης ως σταθεροποιητής των ιστιοκυττάρων.

15. Άγιος Βασίλειος

Ένα μέλος της οικογένειας των νομισματοκοπείων, αυτό το βότανο έχει ισχυρά φύλλα θεραπείας που μειώνουν σημαντικά τη φλεγμονή στο σώμα.

16. Γλυκοπατάτα

Αυτό το νόστιμο, εξαιρετικά θρεπτικό φαγητό έχει αποδειχθεί ότι είναι ένα από τα υψηλότερα τρόφιμα τύπου antihistamine.

Το λαχανικό ρίζας περιέχει μια ποικιλία από βιταμίνες, μέταλλα, φυτοθρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά που σταματούν την αντίδραση ισταμίνης στα κύτταρα.

17. Amaranth

Αυτό το υποκατάστατο σιτηρών είναι πολύ υψηλό σε φυτοστερόλες, γεγονός που το καθιστά αντιφλεγμονώδες και προστατευτικό για την καρδιά. Καταναλώστε αυτή την τροφή για να αποφύγετε τη φλεγμονή που προκαλείται από την αντίδραση ισταμίνης στο σώμα.

18. Μέντα

Ένα φυσικό αντιισταμινικό για αλλεργίες, τα φλαβονοειδή σε μέντα έχουν βρεθεί ότι έχουν ισχυρή επίδραση στη δυσανεξία στην ισταμίνη από μαστοκύτταρα.

19. Τσουκνίδα

Συνήθως καταναλώνεται ως τσάι, η τσουκνίδα έχει αποδειχθεί ότι είναι ένα ισχυρό αντιισταμινικό τρόφιμο και σταθεροποιητής ιστιοκυττάρων. Πιείτε αυτό το τσάι όταν πρώτα αισθανθείτε μια αντίδραση ισταμίνης.

20. Εστραγκόν

Αυτό το αρωματισμένο με γλυκάνισο βότανο είναι μία από τις πλουσιότερες πηγές αντιοξειδωτικών τροφίμων μεταξύ βοτάνων. Μελέτες δείχνουν ότι το εστραγκόν σταθεροποιεί τα ιστιοκύτταρα και ότι το βότανο είναι αντιισταμινικό.

Η μη ισορροπημένη ισταμίνη: Πώς να διαχειριστείτε τη διατροφή σας

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χειριστείτε μια δυσανεξία στην ισταμίνη είναι να δοκιμάσετε μια δίαιτα εξάλειψης. Προσπαθήστε να κόψετε τα υψηλά επίπεδα ισταμίνης και να ενσωματώσετε περισσότερα αντιισταμινικά τρόφιμα που καταπολεμούν τη φλεγμονή.

Τα υψηλά τρόφιμα με ισταμίνη περιλαμβάνουν το αλκοόλ, τους καρπούς με κέλυφος, τις σοκολάτες, τα ωριμασμένα τυριά, τα αποσταγμένα ή κονσερβοποιημένα προϊόντα, τα προϊόντα καπνιστού κρέατος και διάφορα άλλα τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση.

Αυτή η δίαιτα εξάλειψης θα βοηθήσει να μειωθεί η πιθανότητα απόκρισης ισταμίνης από τα τρόφιμα και να καταπολεμηθεί η φλεγμονή με αντιισταμινικά τρόφιμα. Τηρώντας αυτές τις οδηγίες, θα παρατηρήσετε μια θετική αλλαγή μετά από περίπου 4 εβδομάδες.

Ένα ημερολόγιο τροφίμων είναι απαραίτητο για τη διαχείριση μιας δίαιτας εξάλειψης. Παρακολουθήστε όλα τα τρόφιμα που έχουν αφαιρεθεί από τη διατροφή και αυτά που έχουν προστεθεί.

Αυτό θα βοηθήσει στην παρακολούθηση της αντιισταμινικής αντίδρασης που αναπτύχθηκε. Κάθε άτομο είναι διαφορετικό και μερικοί μπορεί να έχουν μια αντίδραση σε ορισμένα είδη τροφίμων, ενώ άλλοι δεν μπορούν. Είναι εύκολο να συμπεριλάβετε τα περισσότερα αντιισταμινικά τρόφιμα σε μια δίαιτα όταν τα γεύματα παρασκευάζονται φρέσκα και τα επεξεργασμένα τρόφιμα κόβονται.

Δεν έχει σημασία τι προκαλεί δυσανεξία στην ισταμίνη, η κατανάλωση οποιουδήποτε από αυτά τα τρόφιμα που καταπολεμούν τη φλεγμονή μπορεί να βοηθήσει με τα συμπτώματά σας.

Όταν τα επίπεδα ισταμίνης είναι πολύ υψηλά, το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να σημαίνει σοβαρή διατάραξη της ποιότητας ζωής σας. Διατηρήστε αυτή τη λίστα τροφών πλούσιων σε αντιισταμινικά ως αναφορά σε περίπτωση εμφάνισης ισταμινικής δυσανεξίας.

Αυτή η φλεγμονώδης διαταραχή είναι μια σοβαρή κατάσταση και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως τέτοια. Όταν υπάρχει αντίδραση ισταμίνης, θα υπάρξει φλεγμονή, αλλά με αυτόν τον κατάλογο τροφών αντιισταμινικών, θα είστε καλά εξοπλισμένοι για να χειρίζεστε την κατάσταση της υγείας σας.

Συμβουλευτείτε έναν γιατρό σε περίπτωση που δεν παρατηρήσετε καμία αλλαγή ακόμα και αφού καταναλώσετε αυτά τα τρόφιμα για μερικές εβδομάδες. Ένας γιατρός μπορεί να εντοπίσει αλλεργίες ή οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες υγείας και να συνταγογραφήσει αντιισταμινικά φάρμακα εάν απαιτείται.


Newsletter